Mijn missie

is dat iedereen in Nederland basiskennis van gebaren heeft. Zodat niemand zich meer buitengesloten voelt en communicatie leuker en makkelijker wordt.


GEZOCHT: nieuwe topper VOOR DE KLANTENSERVICE

We zoeken per direct een extra Virtueel Assistent (VA) voor de klantenservice.

Welkom! Wat fijn dat je hier bent. Onze oproep voor een VA is wat langer dan de meeste andere, maar dat komt omdat we enthousiast zijn en veel willen vertellen, zodat jij ook beter kunt bepalen of dit bedrijf, onze werkwijze en missie bij jou passen. Lees het rustig door en wellicht tot ziens!

Onze missie
Onze missie is dat iedereen in Nederland basiskennis van gebarentaal heeft. Zodat mensen zich niet meer buitengesloten voelen en communiceren voor iedereen leuker en makkelijker wordt. 

Het bedrijf
De GebarenChallenge is een online gebarencursus waarmee deelnemers 500 gebaren uit de Nederlandse Gebarentaal leren. De cursus start elk jaar op 1 februari, de inschrijving is open van 1 januari t/m 1 maart. In deze drukke periode draaien we elk jaar een landelijke campagne, waar jij dan ook deel van wordt. 

De GebarenChallenge is opgezet door Bianca van der Horst. Zij is ondernemer, en zelf slechthorend vanaf geboorte, draagt een gehoorapparaat en cochleair implantaat, maar zonder apparatuur is ze helemaal doof. In 2017 is zij begonnen met de GebarenChallenge om te voorzien in de behoefte van veel mensen om online gebaren te willen leren op een leuke en laagdrempelige manier. 

In 2017 begon de GebarenChallenge met 500 geweldige deelnemers. Inmiddels hebben we ruim 30.000 cursisten. Bijzonder he?

Bedrijfscultuur
Het belangrijkste is dat we van onze cursisten houden. Gewoon echt. Alle 30.000+ 🙂 Ze zijn allemaal belangrijk. Ouders van slechthorende kinderen, familie van dove kinderen, kinderen met taalontwikkelingsstoornis, autisme, ADHD, syndroom van down, noem maar op, maar ook hun buren, vrienden, collega’s, leerkrachten, en vele anderen die het ‘gewoon’ belangrijk vinden dat iedereen mee kan doen in de samenleving en niemand zich buitengesloten hoeft te voelen.

Onze cursisten zijn vaak mensen met een persoonlijk verhaal over waarom ze gebarentaal willen leren. Ze komen soms met pijn en verdriet binnen omdat bijvoorbeeld hun kleindochter doof blijkt te zijn, en voelen dat de GebarenChallenge een veilige en leuke plek is om te leren. 

Elk verhaal verdient een warme en betrokken reactie. Dit doen we via social media, maar ook per e-mail. Bijvoorbeeld: ook als we 100 mailtjes ontvangen met dezelfde vraag, verdient de 100e klant het om net zo vriendelijk en geduldig geholpen te worden als de eerste.

Wat ga je doen:
Samen met jouw twee collega’s ondersteun jij de klantenservice met werkzaamheden zoals het beantwoorden van vragen over de online leeromgeving, de cursus, wijzigen wachtwoord, maar ook lees je de persoonlijke verhalen van klanten en heb je een betrokken reactie klaar. Je houdt zowel de e-mailbox als ons account op Facebook en Instagram in de gaten.

Wat we zoeken in jou:

  • Je bent enthousiast, voelt je betrokken bij onze missie en wilt er helemaal voor gaan om onze klanten in de watten te leggen. 
  • Je schrijft foutloos Nederlands, en het gaat je makkelijk af om warm en enthousiast te schrijven, en tegelijk ook kort en bondig. 
  • Je hebt kennis van MailBlue, WordPress en Freshdesk, of de bereidheid dit te leren. 
  • Je hebt affiniteit met gebarentaal en bent bereid om achtergrondinformatie te leren. Het is niet nodig dat je zelf ook kunt gebaren. 
  • Je raakt niet ontmoedigd als je op piekdagen tijdens de campagne (elk jaar in januari en februari) dagelijks 100+ e-mails in de mailbox aantreft, maar ziet het als een leuke uitdaging om zelfstandig, efficiënt en met plezier ermee aan de slag te gaan. 
  • Je bent alert op hoe het werkproces nog efficiënter kan en communiceert dit snel binnen het team. 
  • Je weet hoe belangrijk het is om goed te communiceren binnen het team en met je andere collega’s van de klantenservice: je laat op tijd weten als je hulp nodig hebt, reageert snel, en bent gericht op het bedenken van oplossingen. 
  • Je vindt het net als wij belangrijk om uiterst zorgvuldig om te gaan met persoonsgegevens van klanten. Je vervangt bijvoorbeeld regelmatig je wachtwoorden, bewaart wachtwoorden afgesloten bijvoorbeeld via LastPass en zorgt dat je alle programma’s na het werken keurig afsluit.

Praktisch:

  • We zoeken een topper voor de klantenservice die beschikbaar is van 1 januari t/m 1 maart 2022, omdat dit de drukste periode van het jaar is. (en niet op vakantie gaat)
  • Je inwerkperiode start per 1 oktober 2021, zodat je er vanaf 1 januari 2022 lekker in zit.
  • Afhankelijk van de hoeveelheid inschrijvingen hebben we meer of minder werk voor je. We kunnen dus niet een minimaal aantal uren garanderen, maar onze schatting is minimaal 5 uur per week in januari en februari 2022.
  • Je werkt als zzp-er, je stuurt 1x per maand achteraf een factuur voor je werkzaamheden. 
  • Je werkt online, dus je kunt overal werken waar je zelf wilt. 
  • Je ontvangt € 45,- per uur ex btw. 
  • Je hebt bij voorkeur zelf een opdrachtovereenkomst die we kunnen tekenen. Mocht je die nog niet hebben, dan kunnen we je hier ook bij helpen. Wij leveren de verwerkersovereenkomst omdat we netjes werken volgens de AVG en verwachten dit ook van jou.

Is dit iets voor jou en herken je jezelf in bovenstaande? 

Reageren – alleen per e-mail!
Mail je motivatiebrief + kort introductiefilmpje waarin je je even voorstelt (max 2 minuten) naar Iris Cops: hello@iriscops.nl met als onderwerp: oproep klantenservice topper.

Let op: we reageren alleen op reacties en vragen die per mail binnenkomen. Dus niet via DM’s op Instagram of andere social media kanalen. Zo houden we een goed overzicht en is het makkelijker om je terug te vinden als we contact met je willen opnemen voor een gesprek. 

Graag alleen reageren wanneer je je in alle bovenstaande punten herkent en het geen probleem vindt dat we je niet een minimum aantal uren werk kunnen garanderen. 

Reageren kan t/m vrijdag 17 september 2021. Daarna starten we de selectieprocedure en plannen de kennismakingsgesprekken in. 

We zien ernaar uit om je te ontmoeten! 🙂

Liefs,
Team GebarenChallenge